Kalendar zdravlja

POJEDNOSTAVLJEN NAČIN ZAKAZIVANJA KUĆNIH POSETA PACIJENTIMA

U cilju unapređenja kvaliteta zdravstvenih usluga, Dom zdravlja Kraljevo je od 1. oktobra ove godine uveo potpuno nov način zakazivanja kućnih poseta pacijentima kojima je neophodan takav vid lečenja. Višegodišnje iskustvo pokazalo je da najčešći problemi kod zakazivanja nastaju zbog komunikacije između pojedinih službi, pre svega Službe za zdravstvenu zaštitu odraslog stanovništva i Službe kućnog lečenja.

„To je zato jer pacijent prilikom dolaska sa nalogom za kućno lečenje, gde su svi podaci o lečenju, dolazi direktno u službu. Shvativši da je to zaista bilo vrlo naporno za  ljude sa takvim potrebama, za rodbinu i okruženje koji se bave podrškom u lečenju tih pacijenata, uvideli smo da je bilo neophodno taj put pretvoriti u komunikaciju između dve službe, jer zapravo nije bilo posrednika između pacijenata“, kaže glavna sestra Doma zdravlja Kraljevo vms Gordana Šarac.

Upravo zbog toga uveden je elektronski uput odnosno nalog izabranih lekara za pacijente koji imaju potrebu za kućnim lečenjem. Sada direktno u Službu kućnog lečenja stiže nalog iz Službe za zdravstvenu zaštitu odraslog stanovništva.

„Naši pacijenti više ne donose takve naloge i ne čekaju pred vratima Službe za kućno lečenje da bi se dogovorili o terminu posete. Na ovaj način lekar iz kućnog lečenja direktno komunicira sa porodicom, ostvaruje kontakt, dogovara posetu i  poštuje sve donete procedure u odnosu na  vremenski rok za obaljanje tih poseta“, dodala je Šarac.

Od uvođenja novog načina zakazivanja kućnih poseta, a na zadovoljstvo i korisnika usluga i zaposlenih, nije bilo problema niti zastoja u funkcionisanju. Ono što je najbitnije, na ovaj način se štede i vreme i novac pacijenata koji bivaju pozivani iz Službe kućnog lečenja i tada dobijaju informaciju kada i u koje će vreme ih posetiti lekar i sestra Kućnog lečenja.

00 04 03 02

Dom Zdravlja Kraljevo © 2014